piątek, 1 listopada 2013

Info :3

No więc tak. Po przeczytaniu Domu Hadesa stwierdziłam, że będę pisać w większości niezależnie od niego. Moje wyobrażenia co do wielu rzeczy były całkiem inne, więc tutaj opiszę je tak, jak sobie je wyobrażałam ;) Część scen z DH zostanie niezmieniona (więc tym samym będą spojlery) :) Jutro prawdopodobnie dodam nowy rozdział bo jest już prawie skończony ;3
~Miix
PS. Jak wrażenia po Domu Hadesa? Ja uważam, że fajny, ale jeśli chodzi o np. Tartar czy akcje w Epirze to spodziewałam się czegoś gorszego... :D

2 komentarze:

  1. Wrażenia? Ekhem...: SDXCBHJNKL:KNB VCVBJNKL::KJBVCFGTHJKL MDSHBLDBL CO KURWA?! O.O I nie mów, że spodziewałaś się czegoś gorszego, wujek Rick nigdy nie śpi i już szykuje trolle, skoro w HoH nic aż tak strasznego się nie stało to BoO to będzie rzeźnia ;__;
    ~Optymistyczna jak zawsze Des/Lucy

    OdpowiedzUsuń